Monday, April 18, 2011

L A N G K A W I T R I P 2 0 1 O

While waiting for my big G day, harusla melencong ke tmpt yg best dulu.. Best ke??? Kind of.. Best sebab I haven't been there before, and best sebab i LOVE beach very much..



Went there wif my aunties & my bestie's family, I enjoy the 4D3N trip...Shopping coklat la paling awesome.. We rent a car, drive sdiri sambil refer kat map yg ktorg dpt dr info center kat Jetty Point =) Memang dasyat coz main redah je...Sempat g kenduri kawin abg si Leya lg, hehe! Here r some of the picts..


ni nama dia "redah je!"


besties


ngan Cahaya


Langkawi Geopark (nk naek cable car, tp kne
bebaris pjg... skewl holiday la katekan~)


menyempat: g knduri umah Leya


ktorg stay kt The Baron =)

There r more picts, but still i dont get it yet from my bestie.. ngehehe~ sgt x up-to-date... Maaf la ye, ni la hakikatnye org yg khilangan lappy... winkkkkk***

p/s: next entry gonna be my big G day occayyyyy

No comments:

Post a Comment